Ny kontrakt til keeper-Mathias

Har signert for tre nye år i Molde-drakta.

Den 25 år gamle keeperen Mathias Eriksen Ranmark har signert en ny avtale som strekker seg fra 1. Januar 2019 og ut 2021.
– Vi har hatt stor tro på Mathias hele tiden. Når vi hentet Mathias var vi klar iver at vi måtte være tålmodig, men vi synes det har gått veldig veldig bra. Han har jobbet godt med keepertrener Per Magne Midsund. Og har spilt bra de kampene han har spilt for Molde 2 og de kampene han har fått for A-laget, sier manager Ole Gunnar Solskjær.

Se hele intervjuet med Ole Gunnar og Mathias her:

Eriksen Ranmark ble hentet fra Oppsal i sommervinduet i fjor. Totalt har han siden juli 2017 spilt 19 offisielle kamper for Molde Fotballklubb, 3 av dem for A-laget.

– Han kommer til å bli en veldig, veldig god keeper. Kanskje får han et utlån neste år, han er god nok til å spille i eliteserien, så han bør få flere kamper på det nivået.
Solskjær synes utviklinga har vært stor, både fysisk og mentalt.

Eriksen Ranmark sjøl er superfornøyd med å få forlenget avtalen med Molde Fotballklubb.
– Terningkast 6. Jeg trives veldig godt, og de vil ha meg med videre for å se om jeg kan bli nummer 1. Det er jo mitt mål, så det passer bra, sier Eriksen Ranmark.

– Jeg trives godt i byen, og har glidd godt inn i spillertroppen. Jeg har hatt en veldig bra utvikling, særlig fra vi startet sesongoppkjøringa i januar har det gått riktig vei. Kanskje det har gått bedre enn vi kunne forvente også. Så når det har gått så bra på halvannet år, blir det spennende å se hva vi kan få til på tre år!