Molde møter Aston Villa!

Brattvåg var den opprinnelige motstanderen på lørdag. Nå blir det Aston Villa i stedet!

Laget skal etter planen reise til England fredag etter trening. Kampen spilles lørdag i Birmingham.

Treningskampen mot Brattvåg blir dermed byttet ut med Premier League-motstand! Aston Villa ledes av Liverpool-legenden Steven Gerrard som har tatt laget til en foreløpig 11. plass i årets sesong. Villa vant nylig 1-0 borte mot Everton, og neste helg skal de i aksjon mot Leeds hjemme. I stallen har de spillere som Philippe Couthino, Danny Ings og Lucas Digne.

Lørdag reiser troppen videre til Malaga, og treningsleiren i Spania blir dermed utvidet med noen dager. Molde skal etter planen møter Hammarby, Rostov og Lokomotiv Moskva i Marbella.

Saken oppdateres.