Velkommen Ohi!

Molde kjøper Ohi fra Stabæk. Spissen skal forsterke Molde-laget til årets sesong.

25 år gamle Ohi Omoijuanfo er en rask angrepsspiller som har spilt for Stabæk siden 2016. Han slo virkelig igjennom i 2017, da han scoret 17 mål i eliteserien. Forrige sesong scoret han åtte mål.

Nå har Molde Fotballklubb og Stabæk fotballklubb blitt enige om en overgangssum, og Ohi signerte torsdag sin personlige kontrakt etter å ha gjennomført medisinsk test i Molde. Det bekrefter administrerende direktør Øystein Neerland.

Vi er utrolig godt fornøyd med at Ohi er klar. Dette er en gutt som kommer til å passe inn som hånd i hanske både på og utenfor banen her hos oss. Det er en spiller vi har ønsket hit lenge, og som vi er utrolige glade for at kommer til å bidra for Molde FK i 2019, sier Erling Moe.

– Molde er en toppklubb, og våre ambisjoner matcher. Både klubben og jeg ønsker å vinne noe og spille i Europa. Det blir godt å komme igang, sier Ohi.

Ohi blir en sentral spiller som kan være et alternativ til Leke James på topp.

Velkommen til Molde Fotballklubb, Ohi!