Molde Cup 2019

11. - 12. Oktober spilles den internasjonale G-13-turneringen Molde Cup på Aker Stadion! Kom på stadion og støtt gutta frem til seier!

Deltakende lag er Lillestrøm, Midtjylland, Hertha Berlin, Manchester United, Liverpool og Molde. Moldes lag vil bestå av spillere fra klubber i regionen, samt noen gjestespillere fra vår samarbeidsklubb Lyn.

Det spilles 11v11 på full bane, kampene er 2x20 minutter. Alle lag møter hverandre, så det blir 5 kamper hver. I tillegg spilles det en finale mellom de to lagene med flest poeng lørdag ettermiddag.

Fredagen startes med en åpningssermoni kl. 08.45 før Molde FK spiller første kamp mot Manchester United kl. 09.00!

– Kampene spilles på Aker Stadion, 11`er bane.

– Kamptidspunkter er i tidsrommet 09:00 – 18:00 fredag og 10:00-18:00 på lørdag.

– Publikum oppholder seg på nedre tribune nord. Bruker inng. 2B. Det vil være åpen kiosk der.

Her kan dere se kampoppsettet for cupen. Du kan også laste den ned som PDF

molde cup kampoppsett