MFK-drakter til glede i Zambia

Sammen med Sparebanken Møre har Molde Fotballklubb valgt å sende av gårde alle drakter med den forrige logoen på til ulike bistandsprosjekter.

MFK-drakter til glede i Zambia

På denne måten kan mange barn og unge få en oppmuntring, og sårt tiltrengte klær.
Draktene blir gitt til skoler og fotballag i ulike land.
Vi har også sendt av gårde mye klær som har kommet godt til nytte for de som har fått disse.
Disse flotte bildene har vi mottatt fra stiftelsen Brave Heart, som vi sendte av gårde 15 kasser med drakter til.
De driver et viktig arbeid i Zambia, blant annet i Meheba flyktningleir hvor det er over 20.000 mennesker som har flyktet fra krig og overgrep.
Det er godt å se at draktene kan være et bidrag til å spre glede.