Mathias Fjortøft Løvik har signert: - Fantastisk!

Det lokale stjerneskuddet har forlenget kontrakta ut 2026!

I januar ble den talentfulle venstrebacken tatt opp til A-stallen i Molde, og siden det har han spilt 7 Eliteserie-kamper, 3 cupkamper og 2 kamper i Europa Conference League. Nå har Mathias Fjørtoft Løvik (18) skrevet under på en fireårskontrakt!

- Fantastisk! Det er den perfekte plassen å utvikle meg på, så det føles utrolig riktig å forlenge kontrakta med Molde. Det at jeg får ny kontrakt nå, viser at dem har tillit til meg, og det skal jeg vise at jeg fortjener også, sier Løvik.

I 2021 spilte Fjørtoft Løvik for juniorlaget og andrelaget til MFK. Han fikk også et innhopp for A-laget i Europa-kampen mot Servette, i tillegg til å spille cupkampene mot Spjelkavik og Hødd.

Mot slutten av året ble Molde-talentet norgesmester da G19-laget seiret over Tromsø på Aker Stadion! Bare uker senere ble han også Skandinavisk Mester i Marbella etter å ha vært med på å vinne over København på straffesparkkonkurranse. Løvik har også notert seg for 23 landskamper på aldersbestemte landslag.

Vi gleder oss til fortsettelsen!