Martin Linnes er tilbake!

Velkommen hjem, Martin!

Seriemester i 2012 og 2014, cupmester i 2013 og 2014. Martin Linnes er tilbake i Molde! Det er trener Erling Moe veldig fornøyd med.

- Vi er kanonfornøyd! En kjempesignering som passer godt inn i laget og gruppa. Vi ønsker å bygge lag for fremtiden, men da vi må ha spillere med mer erfaring også. Dette passet perfekt for alle parter, så nå gleder vi oss til å se Martin jobbe langs høyresiden igjen, sier Moe.

DSC05916.jpg

Martin Linnes ble hentet til Molde fra Kongsvinger før 2012-sesongen, og etter det fikk han med seg 148 kamper for de blåhvite. Etter to seriegull, to cupgull og fenomenale prestasjoner i Europa League 15/16, ble høyrebacken solgt til Tyrkia og Galatasaray, hvor han har spilt siden.

I tillegg til dette har Linnes spilt 29 A-landskamper for Norge, den siste mot Montenegro i mars i år. Han står også med 7 kamper for U21 og 1 landskamp for U23.

Vi i Molde Fotballklubb ønsker Martin Linnes hjertelig velkommen tilbake!