Markus Kaasa klar for Molde!

Den 24 år gamle midtbanespilleren har signert for Molde Fotballklubb ut 2025.

Markus André Kaasa (24) er klar for Molde Fotballklubb! Det bekrefter administrerende direktør, Ole Erik Stavrum.

- Vi er strålende fornøyd med å få signert Markus! Han er én av de mest spennende midtbanespillerne i den posisjon vi leter etter, og han vil utfylle de andre spillerne våre veldig bra, sier Stavrum.

Kaasa kom til Odd fra Hei i 2013 og fikk sin debut i Eliteserien hjemme mot Stabæk 5. november 2017. Siden det har han spilt 111 kamper og scoret 7 mål for telemarksklubbens A-lag. Denne sesongen startet Kaasa 29 kamper og fikk ett innhopp i Eliteserien for Odd. Han har også seks u-landskamper for Norge. Nå er han klar for nye eventyr i Molde Fotballklubb!

- Det føles veldig bra! Jeg følte det var på tide å ta et steg videre, og da Molde kom på banen, var det ikke så mye tvil. Det er en fin klubb som spiller god fotball, noe jeg har vært fan av i mange år. Førsteinntrykket er solid, så nå gleder jeg meg til å komme i gang, sier Markus Kaasa.

NTB_KCSR72_g020.jpg
Markus André Kaasa i aksjon for Odd. Foto: Trond Reidar Teigen / NTB

Vi i Molde Fotballklubb ønsker Markus André Kaasa hjertelig velkommen!