Magnus Wolff Eikrem fortsetter i Molde!

Kapteinen har signert ny kontrakt ut 2025!

Kaptein Magnus Wolff Eikrem (32) fortsetter i Molde Fotballklubb! Han har skrevet under på en treårsforlengelse med barndomsklubben han har vunnet tre seriegull og to NM-gull med.

- Først og fremst er jeg utrolig stolt for å fortsette i klubben i tre år til. Jeg er Molde-gutt, som mange andre av gutta på laget, og da er det ekstra gøy at vi gjør det så bra. Det er spennende tider, så jeg gleder meg til fortsettelsen, sier Wolff Eikrem.

DSC04489.jpg
Magnus Eikrem sammen med styreleder Odd Ivar Moen.

52 mål og 79 målgivende pasninger er fasit på 237 kamper i blått! Wolff Eikrem var en viktig brikke for Molde da klubben vant sitt første seriemesterskap i 2011. Året etter mottok han Kniksenprisen for årets midtbanespiller og ble kåret til årets spiller i norsk fotball av VG. Han fikk med seg to seriemesterskap for MFK før turen gikk til SC Heerenveen, Cardiff, Malmö FF og Seattle Sounders FC.

I 2018 vendte midtbanejuvelen hjem igjen, og siden det har det både blitt serie- og cupgull, samt et legendarisk Europaeventyr i 20/21. Eikrem også har 17 A-landskamper 40 aldersbestemte kamper for Norge.

- Det er ei ekstremt viktig signering, både for laget, klubben og for regionen. Dette er en mann som har blitt et ikon i klubben, og som personifiserer det Molde Fotballklubb ønsker å stå for. Han har x-faktor på banen, og er en veldig fin fyr utenfor banen. Sånne mennesker er det bestandig rom for i Molde, sier Erling Moe.