Magnus Grødem er klar for Molde!

Vi ønsker Magnus Grødem (22) velkommen til Molde Fotballklubb!

Administrerende direktør i klubben Ole Erik Stavrum bekrefter at stortalentet Magnus Retsius Grødem er klar for Molde FK. Grødem fullførte i dag den medisinske testen og signerte deretter en avtale ut 2024.

– Magnus er en ung og ambisiøs spiller! Han har god erfaring, blant annet gjennom en fortid i Vålerenga. Magnus spilte en kjempesesong i OBOS-ligaen i fjor, så vi gleder oss til å få han med på laget, sier Stavrum.

22-åringen noterte seg for hele 14 scoringer for Sandnes Ulf i fjorårets utgave av OBOS-ligaen. Det er en teknisk sterk spiller som kan bekle flere offensive roller - fra midtbane og opp til spiss. Grødem har også spilt flere kamper på aldersbestemte landslag for Norge, senest for U21-landslaget mot Danmark for litt under to år siden.

– Jeg er utrolig glad for å være på plass her i Molde. Det blir fantastisk å spille for en så stor klubb som dette, så jeg ser frem til å komme i gang, sier Grødem.

Molde Fotballklubb ønsker Magnus hjertelig velkommen til klubben!