Magnus er tilbake!

Etter 5 år i utlandet returnerer Magnus Wolff Eikrem til Molde FK. Midtbanespilleren kommer fra MLS klubben Seattle Sounders FC.

Adm. Direktør i Molde FK, Øystein Neerland bekrefter at Magnus har signert en 4 ½ årskontrakt for MFK som gjelder frem til 31/12-2022. Magnus er tilgengelig for spill fra og med i dag.

Wolff Eikrem var en viktig brikke for Molde FK da klubben vant sitt første seriemesterskap i 2011. Året etter mottok han Kniksenprisen for årets midtbanespiller og ble kåret til årets spiller i norsk fotball av VG. Han fikk med seg to seriemesterskap for MFK før turen gikk til SC Heerenveen, Cardiff, Malmö FF og Seattle Sounders FC.

Dette er tredje gangen jeg signerer Magnus, det sier vel alt hva jeg synes om ham som fotballspiller. Jeg har fulgt ham siden han var 12 år og på Statoil Akademiet. Nå får jeg være med på neste fase i hans karriere.

Magnus kommer med sin erfaring/rutine for å hjelpe ungguttene og vil være en sterk bidragsyter til det sportslige for laget fremover, sier Ole Gunnar Solskjær.

Vi ønsker Magnus velkommen tilbake!