- Må vise at vi har lært fra i fjor

Ole Gunnar Solskjær før 16.mai-kampen mot Sogndal

I morgen kl.18.00 har vi 16.mai-kamp på Aker Stadion og tar imot Sogndal Fotball. Etter helgas 4-1 tap mot Brann, ser trenerne og ikke minst spillerne frem til morgendagens oppgjør på Aker Stadion. Vi tok en liten prat med Ole Gunnar Solskjær etter A-lagets rolige trening:

- Det er én ting som er om å gjøre, det er å trekke i samme retning alle sammen. Gå ut på feltet og bli enige om ting, gå ut på banen i morgen og virkelig ha mye energi og stå sammen.

Ole Gunnar Solskjær sier at perioden laget er inne i nå, ligner litt på perioden i fjor sommer:

- Vi har nødt til å gå ut på banen her med mye energi og entusiasme, og slå tilbake for å vise at vi har lært av i fjor. (...) Jeg er håpefull og stor i troen på at vi får en god "bounce back performance" som de sier i England.

Sogndal ligger på en 13.plass med 8 poeng etter 8 kamper, men møter trolig Molde FK med mye selvtillit etter helgas 4-0 seier over Viking. Gilbert Koomson som tidligere har vært på besøk i Molde, satte inn tre av målene for Sogndal. I tillegg har Kjetil Wæhler (41 år) gjort comeback på fotballbanen, og signerte en avtale med Sogndal like før helga. Han er halvbroren til Fredrik Brustad, så kanskje får vi en skikkelig brødreduell mellom midtstopperen og angrepsspilleren i morgen.

Billetter til kampen kan kjøpes her, og husk at russen er invitert til kamp for kun kr. 50,- per person.