Haraldseid er ute for sesongen

Ute for resten av sesongen med korsbåndskade, utrolig trist for Kristoffer sier hovedtrener Erling Moe

- Det var på treningen torsdag denne uken skaden skjedde, utrolig trist for Kristoffer og for oss som klubb.  Kristoffer har vært en av våre pilarer i sesongen 2019, så den kjenner vi.  Men, vi vet at Kristoffer kommer igjennom dette og kommer garantert sterkere tilbake.  Vi skal ta godt vare på ham i tiden fremover sier hovedtrener Erling Moe.

- Det føles brutalt og et stort sjokk, jeg har ikke vært borti en slik skade tidligere.  Så først og fremst må jeg komme meg over sjokket og få blikket opp og fremover for å komme tilbake i en sterkere versjon av meg selv sier Kristoffer Haraldseid.

Molde Fotballklubb ønsker Kristoffer alt godt i forhold til operasjon og opptrening.