Kristoffer Haugen fortsetter i blått!

Vingbacken har signert ny avtale med Molde Fotballklub ut 2025!

Kristoffer Haugen (28) fortsetter i Molde Fotballklubb! Han har skrevet under på en treårsforlengelse med klubben han har vunnet to seriegull og ett NM-gull med.

- Det er godt å få ting på plass nå, og jeg er veldig fornøyd med avgjørelsen om å skrive under på tre nye år. Jeg trives godt, og føler klubben utvikler seg i riktig retning hvert år. Vi er en herlig gjeng som pusher hverandre hver dag og holder sammen i tykt og tynt. Det er spennende tider nå, så jeg gleder meg til å fortsette å bidra, sier Kristoffer Haugen.

DSC061951.jpg
Kristoffer Haugen sammen med styreleder Odd Ivar Moen.

14 mål og 31 målgivende på 146 kamper er fasiten for den offensive backen siden han signerte for Molde i 2018. Haugen har også over 100 kamper i beina for Viking, i tillegg til flere kamper for aldersbestemte landslag. Nå ser han frem til fortsettelsen i blått og hvitt!

- Nå får vi Champions League-kvalikk neste år, så det er mye å se frem til. Jeg gleder meg til å være med på reisen, sier Haugen.