KEEPERKVELD I AKERHALLEN

Molde FK Bredde inviterer keepere, trenere og foreldre til keeperkveld i Akerhallen.

Her kan du lære av a-lagets keeper Andreas Linde og tidligere Englandsproff, nå keepertrener i Akerakademiet, Mats Mørch.

Arrangementet er gratis og åpent for alle av våre naboklubber.

Har du lyst til å lære av Andreas Linde og tidligere Englandsproff, nå keepertrener i AkerAkademiet, Mats Mørch om hvordan du kan bli en bedre keeper?

Vil du vite hemmeligheten til hvorfor Andreas har blitt en av de beste keeperne i Norge?

Da må du møte opp på vårt arrangement tirsdag 16. oktober kl 17.30-19.30 i Akerhallen, hvor Mats vil snakke med Andreas om hans reise til å bli den keeperen han er i dag, hva som fikk han til å bli så god og mye, mye mer!

Mats vil vise en liten keeperøkt hvor han deler sine beste tips til keepere i alle aldre. Her demonstreres enkle øvelser som foreldre og trenere kan ta med seg videre til hverdagen på feltet. Objekter vil være utvalgte keepere i MFK AkerAkademiet.

Møt opp og lær av to som har gått veien!