Jacob Karlstrøm er klar for Molde!

Den 24 år gamle keeperen har signert for Molde!

Administrerende direktør i klubben Ole Erik Stavrum bekrefter at keepertalentet Jacob Karlstrøm er klar for Molde FK. 24-åringen har signert en 4-årig kontrakt som er ut 2025.

Jacob Karlstrøm har vært i Trømsø hele livet, og i løpet av de siste sesongene har han utviklet seg til å bli klubbens ubestride ener. Keeperen har spilt alle kampene i årets utgave av Eliteserien, samt alle i fjorårets sesong i OBOS-ligaen. Totalt har Karlstrøm 95 A-kamper for TIL. Nå er han klar for nye eventyr i Molde Fotballubb.

- Det er utrolig deilig. Jeg har blitt godt tatt i mot av hele klubben og gleder meg til å møte resten av gutta over nyttår. Det skal bli godt å komme i gang, sier Karlstrøm.

NTB_dNDB55lWiGY.jpg
Ohi Omoijuanfo i duell med Jacob Karlstrøm tidligere i sesongen. Foto: Rune Stoltz Bertinussen / NTB

- Når vi ikke fikk forlenget med Linde, så var Jacob den første som Per Magne og keeperteamet valgte ut. Han er god med begge bein og passer godt inn i gruppa. Vi er veldig fornøyd med å få på plass vårt førstevalg! Han blir helt sikkert en verdig og god arvtaker etter Andreas, sier Ole Erik Stavrum.

Vi i Molde Fotballklubb ønsker Jacob Karlstrøm hjertelig velkommen!