Istad forlenger som Gullpartner

Istad har vært med som samarbeidspartner i 25 år – forlenger Gullpartneravtalen også i 2019!

Istad har vært en av våre mest trofaste samarbeidspartnere, og går nå inn i sitt 25.år som partner på høyere nivå.

I sin avtale med Molde Fotballklubb har Istad flere relasjonsbyggende arrangement som kommer kundene til Istad til gode, og som vi i Molde Fotballklubb er svært glad for at ISTAD har et sterkt fokus på. ISTAD er i høyeste grad med på å gjøre vår region til en bedre plass å bo gjennom sine aktiviteter som bygger opp under lokale aktører, og som tilgjengeliggjør mange arrangement for ISTAD sine kunder.

td495e23
Foto: NTB scanpix

Avtalen med ISTAD gir også ISTAD en høy synlighet blant annet gjennom ISTAD-tribunen, og at ISTAD-logoen er profilert på armen til Molde fotballklubb sin drakt.

Foto: Svein Ove Ekornesvåg / NTB scanpix

Vi er veldig takknemlige for at ISTAD har vært, og er en stabil og god medspiller til Molde Fotballklubb, og ser frem til et veldig godt samarbeid også fremover sier Markedsdirektør i Molde Fotballklubb, Oddvar Talset.

«MFK er et fyrtårn i Molde regionen som skaper mye engasjement og følelser. Klubben er veldrevet og lykkes godt sportslig. Klubben står for gode verdier som Istad kan identifisere seg med, og dette er noe vi er opptatt av som samarbeidspartner.

ISTAD er opptatt av lokal verdiskaping og ønsker å være en støttespiller til klubben. Det er krevende å drive en god fotballklubb og bidragene fra Kjell Inge Røkke og Bjørn Rune Gjelsten er av sentral betydning for at vi kan oppleve god og underholdende fotball på Aker stadion. Vi setter stor pris på den støtten som MFK får, og håper de vil være med videre som støttespillere i mange år fremover. Vi ser frem til en klatring på tabellen og nye Europa eventyr i 2019 sier konsernsjef i ISTAD, Ivar Kosberg.