Henry Wingo klar for Ferencvaros

Adm. direktør Ole Erik Stavrum bekrefter at Henry Wingo er klar for tidligere Champions League Play Off motstander Ferencvaros fra Budapest.

Bilde: Ferencvaros’ Franck Boli og Henry Wingo (th) under første runde i play off til Champions League i fotball mellom Molde og Ferencvaros på Aker Stadion.Foto: Svein Ove Ekornesvåg / NTB

Henry Wingo (f. 4. oktober 1995) Wingo kom fra klubben Seattle Sounders (USA) til Molde FK sesongen 2019 og er registrert med 20 kamper og to mål for Molde FK.

Adm. direktør Ole Erik Stavrum bekrefter at Henry Wingo er klar for tidligere Champions League Play Off motstander Ferencvaros fra Budapest og klubbene enige om en avtale.

-Dette er en posisjon som vi har tre veldig gode spillere i og nå er Kristoffer Haraldseid på tur tilbake.  Vi synes da at det er greit å lufte litt i denne posisjonen, slik at vi ikke blir sittende med tre knallgode høyrebacker.  Vi ønsker Henry lykke til med nye eventyr, så fortsetter vi og jobben videre med Molde FK sier hovedtrener Erling Moe til  www.moldefk.no

-Although my time at MFK was short, I will never forget it. From the first day I arrived, every single person I met made me feel welcome and greeted me with a smile. These actions were not just out of courtesy, because Molde FK is a family. It was a privilege to be apart of this group of players and work with this staff every day. I am so grateful for the opportunity that this club provided me, and for all of the support and belief they showed in me along the way! Thank you again to all of the fans, my teammates, and every staff member of MFK. I wish you the very best, says Henry Wingo.

Molde Fotballklubb takker Henry for innsatsen for klubben og ønsker han lykke til videre.