Heggdal Kristoffersen er med videre!

Stoppertalentet (20) har signert for de blåhvite ut 2025!

Filip Heggdal Kristoffersen er andre unggutt som signerer proffkontrakt med Molde Fotballklubb i april. Som med Hovland strekker avtalen seg ut 2025!

- Gleder meg til fortsettelsen

- Veldig glad for å signere min første proffkontrakt med Molde. At det var med klubben jeg har holdt med siden jeg var liten, får det til å smake enda bedre. Jeg gleder meg til fortsettelsen og håper jeg kan utvikle meg til å bli en enda bedre fotballspiller her, sier Heggdal Kristoffersen.

IMG_9103.jpg
Vinnerlaget: Filip Heggdal Kristoffersen på A-lagstrening i mars. Han har trent fast med laget og spilt treningskamper i vinter. Nå jobber han seg tilbake fra skaden han fikk mot RBK.

Heggdal Kristoffersen kom til Molde fra Rival for fem år siden, og har siden gått gradene i akademiet. Han var kaptein for G19-laget som vant nasjonalserien i fjor. Han var også en del av laget som ble norgesmester og skandinavisk cupmester med G19 i 2021, i tillegg til norgesmester i 2022. Nå belønnes han med proffkontrakt!

Vi i Molde Fotballklubb gratulerer Filip Heggdal Kristoffersen med proffkontrakt, og gleder oss til å se han tilbake på banen igjen!