Harun Ibrahim klar for Molde!

Det svenske stortalentet er klar for et nytt eventyr, i blått og hvitt!

Harun Ibrahim (19) er klar for Molde! Det bekrefter administrerende direktør, Ole Erik Stavrum.

- Harun er en kjempespennende unggutt som vi har fulgt over lang tid. Det er en spiller med god teknikk, lavt tyngdepunkt, og fart, som han spille i flere posisjoner. Vi har stor tro på ham, sier Stavrum.

Stortalentet kommer fra Göteborg-klubben GAIS i svensk 2. divisjon. Sist sesong spilte han 29 seriekamper og scoret fem mål for laget som vant avdelingen og rykket opp til Superettan.

Ibrahim kan bekle flere roller, både som vingback på begge sider, og på midtbanen. Han beskriver seg selv som en teknisk spiller som elsker å ha ballen.

- Jeg kjennes veldig godt å være på plass her i Molde. Førsteinntrykket mitt er nydelig, så nå gleder jeg meg til å møte gutta og komme i gang, sier Ibrahim.

Vi i Molde Fotballklubb ønsker Harun Ibrahim hjertelig velkommen!