Håper å påføre Brann et nytt tap

Ole Gunnar Solskjær ser fram til søndagens kamp på Aker Stadion. Hør også hva han sier om klubbens nye spillere.

Søndag kl 18.00 braker det løs til real toppkamp på Aker Stadion, når serieleder Brann kommer på besøk. Molde-manager Ole Gunnar Solskjær har parallelt med Europa League-kvalifiseringen forberedt spillerne på hva Molde møter på søndag.

– Et lag som har så mange poeng mer enn oss, og som har vært best så langt i år, det er klart vi ikke kan gi dem en seier mot oss. Dette blir en viktig kamp, og en artig kamp, hvor vi blir utfordret, sier manager Ole Gunnar Solskjær.

– Brann har ett tap i år, og det er det vi som har påført dem. Så håper vi at vi kan påføre dem et nytt tap på søndag, sier manageren.

De nye spillerne har x-faktor

Han sier det blir et tøft oppgjør, men at Molde kjenner både sine egne og Brann sine styrker godt, og at bortekampen mot dem var fantastisk.

Han er glad for at Eikrem, James og Chibicki alle er begynt å komme i gang i Molde-drakta.

– Vi var veldig bra før de kom inn også, så vi kan ikke hive inn alle tre samtidig og gjøre for mange endringer samtidig. Alle har x-faktor, som vi må bygge inn i laget vårt, sier Solskjær.

Alle de tre nye spillerne som har kommet inn har slitt med variabelt med spilletid, men nærmer seg toppformen nå.
– Magnus og Pawel har starta, og det er ikke så lenge før vi får se Leke fra start heller.

Han sier de nye spillerne har påvirket resten av troppen i riktig retning.
– Det blir kjekt å få alle tre sammen til slutt, men vet ikke om det blir den nærmeste uka eller om et par uker. Vi ser at de har kvaliteter som gjør oss bedre, sier Solskjær.