Halldor Stenevik klar for Molde!

Halldor Stenevik (23) har skrevet under på en fireårskontrakt med Molde Fotballklubb.

Administrerende direktør i klubben Øystein Neerland bekrefter at 23-åringen er klar for Molde, og har signert under på en fireårskontrakt.

- En utrolig stor klubb og kanskje den beste i Norge. Det trigger meg veldig å komme til et vinnerlag som Molde, og jeg håper at vi kan vinne mye sammen, sier Stenevik.

Bergenseren startet karrieren sin i Brann, men fikk bare 4 kamper for A-laget. Stenevik har de siste årene spilt i Strømsgodset, og til tross for sin unge alder spilt 110 kamper for drammenserne i tillegg til 4 mål og 12 målgivende.

- Halldor er en spiller vi har vært ute etter før, og nå passet det for alle parter. Han er løpssterk, fysisk sterk og et godt supplement fra det vi har her fra før. Jeg er veldig glad og fornøyd med at vi fikk signert han nå, sier hovedtrener Erling Moe.

De siste årene har den ferske Molde-spilleren spilt for det meste ving, men i 2023-sesongen var han også vingback. Stenevik har landskamper for alle u-lag opp til U21-landslaget, og har 47 kamper med flagget på brystet.

Vi ønsker Halldor Stenevik hjertelig velkommen til Molde Fotballklubb!