FYLL STADION MOT KBK

#FYLLSTADIONMOTKBK

Mandag 13.april kl 18:00 skulle Molde spilt årets første seriekamp på Aker Stadion.
Det skulle vært derbykamp mot KBK, og fullsatt stadion.
Koronapandemien har ført til utsatt Eliteseriestart, noe som har ført til store utfordringer for klubbene i norsk fotball.
Molde Fotballklubb har permittert de fleste ansatte, og spillerne har tatt lønnskutt for å hjelpe klubben gjennom denne krevende perioden.

Vi ønsker likevel å «fylle stadion» som om vi skulle spilt denne kampen, og har sammen med våre samarbeidspartnere satt i gang en spleiselag for å fylle stadion.
Det vil ikke spilles en ordinær kamp, men Mediehuset Romsdals Budstikke lager sammen med Tidens Krav en sending som vil skape et godt innhold for våre supportere på kamptidspunktet mandag 13.april kl 18:00 (R-B+).

Flere av våre gode samarbeidspartnere har ønske om å bidra til klubben, og kjøper derfor et større antall «billetter» til denne kampen.

Sparebanken Møre har vært generalpartner for MFK i en årrekke, og for oss er det viktig å være en god støttespiller både i gode, og mer krevende tider. Vi ønsker å bidra i denne krevende situasjonen, så vi kan snu dette til noe positivt, og har derfor kjøpt billetter til samtlige av våre 400 ansatte med følge, totalt 800 billetter. Vi synes også det er ekstra fint at MFK nå henter frem godt innhold og deler med sine følgere og på denne måten gir de en god opplevelse i trygge rammer, sier Kolbjørn Heggdal, banksjef næringsliv romsdal og nordmøre i Sparebanken Møre.

Møre Drift og Renhold har vært en stor samarbeidspartner for MFK siden 2012, og har støttet MFK i både med- og motgang. Vi vasker AKER Stadion, og leverer kantinetjenester og skal i år også levere middag til Restauranten på kampdag i samarbeid med SMIA fra Kristiansund. Vi bidrar til dugnaden med 600 billetter til den fiktive kampen MFK-KBK 13.april, sier Kenneth Sundgot i Møre Drift og Renhold.

BUNNPRIS MØRE har vært en god medspiller til Molde Fotballklubb i en årrekke, og ønsker å bidra til klubben i vårt hjerte nå også. Vi kjøper 500 «billetter», og oppfordrer andre bedrifter som har anledning til å bidra også i en krevende periode, sier Daglig leder i Bunnpris Møre, John-Inge Åndal.

ISTAD er en sentral og stabil samarbeidspartner for MFK som har vært med klubben i tykt og tynt gjennom mange år. Istad ønsker å bidra til klubben i den krevende tiden vi er inne i, og har derfor bidratt med 400 billetter til den fiktive kampen mot KBK. Som samarbeidspartner ønsker vi å støtte opp under MFK, og ser frem til en ny spennende og underholdende sesong med MFK i spissen, sier Maria Gulla, Marketingsjef i Istad.

Serit Møre har vært medspiller til MFK siden oppstarten i 2005, og er klubbens leverandør av IT-tjenester. Serit Møre gir nettbrett til premie, og ønsker samtidig å bidra med mange «billetter» til kampen som vi gjerne skulle ha sett live på Aker Stadion 2.påskedag, sier salgssjef i Serit Møre, Peder Ivar Iversen.

Flere bedrifter er med på spleiselaget, og vi har passert 2500 «billetter» allerede!

Alle privatkunder som nå blir med på å fylle stadion, og VIPPSER 50 kr til 1911 vil samtidig som de støtter MFK i en krevende tid, være med i trekningen av flotte premier. Vi trekker ut følgende premier, hvor hver 50 kr vil telle som et «lodd» i trekningen. Det vil si at om du vippser 100,- vil du få 2 lodd i trekningen av disse premiene:

10 VIP-plasser til den reelle kampen MFK-KBK når den spilles (endelig kamptidspunkt er p.t ikke klart)
1 signert MFK-drakt
1 sesongkort på Aker Stadion i år
1 gavekort på BUNNPRIS til en verdi av 1.000,-
1 stk nettbrett levert av SERIT Møre1 valgfritt årsabonnement på Romsdals Budstikke (enten digitalt eller på papir)
1 stk Milwaukee M12 BPS-421 Batteri polermaskin i koffert. Verdi 3.000,- fra Øverland & CO

Trekningen skjer tirsdag 14.april, og vinnerne vil bli kontaktet i løpet av denne dagen.

Vi oppfordrer alle som er glade i Molde Fotballklubb til å løse «billett» før kamptidspunktet mandag 13.april selv om kampen ikke spilles, og å dele i sosiale medier med dette bildet når du har VIPPSET din billett.

Tusen takk til alle våre supportere med blå-hvite hjerter!
Vi gleder oss til vi skal spille ordentlig fotballkamper igjen på Aker Stadion!

Ta vare på hverandre, og følg rådene fra helsemyndighetene.