Fredrik Gulbrandsen returnerer!

Etter flere år i utlandet, er Gulbrandsen hjemme igjen!

Fredrik Gulbrandsen (30) er tilbake i Molde Fotballklubb! Det bekrefter administrerende direktør i klubben, Øystein Neerland.

Fredrik Gulbrandsen ble hentet til Molde fra Lillestrøm sommeren 2013-sesongen, og ble tidlig en publikumsfavoritt! Etter å ha scoret 23 mål på 56 kamper, vunnet to seriegull, to cupgull og spilt i Europa League 15/16, ble spissen solgt til Østerrike og Red Bull Salzburg i 2016.

Siden overgangen til Red Bull Salzburg har Gulbrandsen vært i amerikanske New York Red Bulls (lån), tyrkiske Istanbul Basaksehir og senest Adama Demirspor. Etter utenlandsoppholdet står Fredrik Gulbrandsen igjen med gruppespill i Champions League, østerriksk og tyrkisk seriegull.

I tillegg til dette har han spilt 3 A-landskamper for Norge, og kamper for alle aldersbestemte landslag.

Nå er Fredrik klar for å ta på seg den blåhvite drakta igjen!

DSC04730.jpg

Vi ønsker Fredrik Gulbrandsen hjertelig velkommen tilbake!