Fredrik Aursnes er klar for Feyenoord!

Midtbanegeneralen er solgt til Nederland!

Fredrik Aursnes (25) selges til den nederlandske klubben, Feyenoord.

Adm. direktør Ole Erik Stavrum bekrefter at det er kommet til enighet om en overgang for Fredrik Aursnes til Feyenoord. Midtbanejuvelen kom til Molde tidlig i 2016-sesongen fra Hødd og har siden det bare blitt bedre og bedre! Etter nesten 200 kamper har han nå blitt en av bærebjelkene i laget. Aursnes har utviklet seg enormt og det vises på prestasjonene, både nasjonalt og i Europa. 26. mai 2021 ble han tatt ut i sin første landslagstropp for Norge, og mot Hellas fikk han også debuten!

NTB_JutZA9Iytf0 (1).jpg
Fredrik Aursnes i aksjon på Høddvoll i andre cuprunde. Foto: Svein Ove Ekornesvåg / NTB

- Vi vil takke Fredrik Aursnes for fem og et halvt fantastiske år i klubben. Han har tatt store steg, og utviklet seg til å bli en fantastisk fotballspiller. Fredrik har helt klart vært en viktig bærebjelke i laget og etter strålende kamper i Eliteserien og Europa, fortjener han å ta det neste steget. Vi gleder oss masse til å følge med Fredrik videre og håper vi får se ham tilbake i Molde-drakta om noen år, sier Ole Erik Stavrum.

Vi takker Fredrik for fem og et halvt fine år i klubben og ønsker han masse lykke til i Nederland! Hils Marcus:)