Forren med to nye år

Vegard Forren forlenger kontrakten med Molde FK.

Adm.direktør i Molde FK, Øystein Neerland, bekrefter at Vegard Forren har signert en toårskontrakt med Molde FK.

Annonse:

Forren kom til Molde FK i 2007 og har tre seriemesterskap og to Norgesmesterskap for klubben siden da (med unntak av et kort opphold i Southampton våren 2013). Etter sesongen 2016 gikk han til Brighton, men fikk ikke spilletid. Han returnerte til Molde FK sommeren 2017. Nå har han forlenget kontrakten med Molde FK i to nye år, noe han selv er veldig fornøyd med:

- Jeg håper og tror dette blir en god løsning for begge parter. Molde FK er en fantastisk klubb med store ambisjoner som jeg er veldig glad og stolt over å fortsatt få være en del av.

Manager i Molde FK, Ole Gunnar Solskjær, er glad for at avtalen er i orden:

- Vegard kom inn i sommer og bidro sterkt til at det ble sølv på oss. Etter et så langt opphold var det imponerende hva han presterte. Nå forventer jeg at han skal ta ytterlige steg fysisk og bli enda bedre til vi starter opp igjen. Vegard er en av de mest rutinerte spillerne i et ungt lag og vi er glade for å forlenge kontrakten hans.

Vi er glade for å ha Vegard i klubben i to nye år!

Foto: NTB Scanpix