- FØLER MEG HJEMME I MOLDE ALLEREDE

Kristoffer Haraldseid er strålende fornøyd med overgangen til Molde, og glad for å være tilbake for fullt etter skade. Nå drømmer han om gruppespill i Europa.

En ankelskade fra bortekampen mot Tromsø rett før spillernes lille sommerferie i begynnelsen av juni har holdt backen ute en måneds tid.

– Det tok litt lengre tid enn jeg regnet med, jeg var ute i fem uker omtrent. Uheldigvis var det bare tre kamper jeg gikk glipp av, sier Kristoffer Haraldseid til moldefk.no.

Nå er han glad for å være tilbake i full trening og kamp.

– Det gir meg masse energi å trene med laget igjen. Det er kjempedeilig! Når man går og er skadet så havner man lett i sin egen lille boble der man ikke føler seg helt som en del av laget. Det er godt å være tilbake og føle seg som en del av laget igjen!

Haraldseid er strålende fornøyd med overgangen fra Haugesund til Molde.

– Det har vært en fantastisk fin overgang for meg. Jeg har kommet godt inn i laget, og jeg føler meg hjemme allerede! Så alt ligger til rette for suksess her, sier «Harald».

Nå gleder han seg veldig til Europaspill.

– Jeg har jo vært heldig og fått spilt Europa-kvalifisering for Haugesund, det har vært en stor opplevelse. Forhåpentligvis kan vi ta et steg videre i Molde, det er planen. Grunnen til at jeg gikk til Molde var sjansen og potensialet for å komme til et gruppespill i Europa. Nåløyet er trangt, men jeg tror og håper vi skal klare det, sier Kristoffer Haraldseid.