Flo klar for SK Slavia Praha

Forsvarsspilleren Per Egil Flo (snart 28) har signert en avtale med den tsjekkiske klubben SK Slavia Praha for 2,5 år. Per Egil kom fra Sogndal til Molde FK sommeren 2013 og har spilt 120 kamper for klubben. Nå er han klar for nye eventyr, og takker for flotte år i Molde:

— Per Egil Flo
- Jeg vil takke Molde FK for 3,5 fantastiske år. Det er en tid jeg vil se tilbake på med stor glede. Har hatt mange flotte opplevelser med klubben, The Double i 2014 og Europacup i 2015/16 som høydepunkter. Jeg vil også takke supporterne for all støtten jeg/vi har fått gjennom denne tiden. Vil ønske Molde FK lykke til neste sesong og satser på at de tar tilbake plassen på toppen av tabellen!

Du kan se intervju med Per Egil Flo på hjemmesiden til SK Slavia Praha.

Vi takker Per Egil for tiden i Molde FK, og ønsker han lykke til i ny klubb!