Erling Moe med ny kontrakt

Molde FK har signert Erling Moe for to nye år som hovedtrener

Foto RB v/Daniel Nerli Gussiås

Molde FK har signert Erling Moe for to nye år som hovedtrener, med kontrakt ut 2022.

-Molde FK er meget fornøyd med å forlenge med Erling, som er en kontinuitetsbærer i klubben. Erling har vist resultater og det var naturlig for klubben at han skulle bringe det sportslige videre. Erling er flink til å se klubben både på kort sikt og i et lengre perspektiv. Vi vet med dette at vi har fått den beste treneren i Norge for MFK i to nye år, og kan planlegge deretter. Dette er en viktig signering for klubben, og vi har hatt en fin dialog med Erling om denne forlengelsen, sier adm.dir. Ole Erik Stavrum.

-Jeg er kjempefornøyd med forlengelsen av avtalen, godt å ha den i boks.  Nå kan vi se frem mot kampen mot Stabæk, sier hovedtrener Erling Moe.

Molde Fotballklubb ønsker Erling Moe lykke til med ny avtale med klubben,

Foto bildeserie: Tingh v/Erik Birkeland