Erling Moe fortsetter i Molde!

Molde Fotballklubb har forlenget med Erling Moe som hovedtrener.

Erling Moe forlenger kontrakten med Molde Fotballklubb ut 2023. Det bekrefter administrerende direktør, Ole Erik Stavrum.

- Dette er vi kjempeglade for. Erling er en viktig brikke for oss, og han er absolutt ønsket å ha med videre. Dialogen har vært fin hele veien, og vi har hele tiden trodd på at dette skulle gå i boks. Det er et viktig steg for klubben i planlegginga mot de neste par sesongene. Vi gleder oss til fortsettelsen, sier Ole Erik Stavrum.

DSC08946.jpg

- Det er riktig for både meg og klubben. Jeg trives, og er fortsatt full av motivasjon. Vi har et godt team som har vært her lenge, og så er det samtidig slik i idretten at vi må prestere hele veien. Det er riktig å plusse på ett år nå, så får vi evaluere sammen når vi kommer dit. Jeg ser fram mot nye utfordringer i 2022, sier Erling Moe.