Eriksen er blå: - Det er en deilig følelse!

Kristian Eriksen (27) er klar for Molde Fotballklubb!

Kristian Eriksen spilte sist en tellende kamp på Aker stadion i 2016, i oppgjøret mellom Brumunddal og Molde 2. Nå er han tilbake igjen på Aker Stadion!

- Veldig spennende med nye utfordringer! Jeg seg fram til å møte nye lagkamerater, og folk både i og rundt klubben. Det blir en litt annen hverdag, men en utfordring jeg gleder meg veldig til, sier Kristian Eriksen.

DSC00469.jpg
Kristian Eriksen har signert en kontrakt ut 2026. Her med Odd Ivar Moen.

Midtbanespilleren signerte igjen for Hamar-klubben sommeren 2020, etter å ha vært fem sesonger i Brumunddal og Elverum. Han har siden vært en sentral brikke i HamKam-laget, som i fjor sikret opprykket til Eliteserien. Eriksen ble kåret til årets spiller i OBOS-ligaen, og i år har han fortsatt i samme sporet.

Fire scoringer og tre målgivende pasninger er fasit på de 16 spilte serierundene. Totalt for HamKam har han notert seg for 20 mål på 66 kamper, siden han kom til klubben for to år siden. Nå er Eriksen klar for nye eventyr i blått og hvitt!

Vi ønsker Kristian Eriksen hjertelig velkommen til Molde Fotballklubb!