Eric Kitolano til Lillestrøm

Eric Kitolano (26) kjøpes ut av kontrakten med Molde Fotballklubb.

Adminstrerende direktør i klubben Øystein Neerland bekrefter klubben har kommet til enighet med divisjonskollega Lillestrøm om en overgang for angrepsspilleren.

Hei alle Molde supportere, har bare lyst til å takke for tiden min i klubben og satt veldig pris på måten jeg ble tatt imot av supportere og folk rundt klubben. Håper dere fortsetter heie frem laget og støtte gutta på banen. Håper så mange som mulig møter opp 7.mars når Molde tar imot club Brugge for det fortjener gjengen nå. Igjen tusen takk og lykke til videre

Eric

Siden overgangen til Molde foran 2023-sesongen endte 26-åringen på 41 kamper, 7 mål og 9 målgivende. Han vant også Norgesmesterskapet i sin eneste sesong for de blåhvite.

Molde Fotballklubb takker Eric Kitolano for innsatsen, og ønsker ham lykke til i Lillestrøm!