Eric Kitolano klar for Molde!

Eric Kitolano (25) har skrevet under på en treårskontrakt med Molde Fotballklubb.

Administrerende direktør i klubben Ole Erik Stavrum bekrefter at midtbanetalentet Eric Kitolano er klar for Molde. 25-åringen har signert en treårskontrakt med klubben, og blir dermed årets første signering.

NTB_ZEBDX2-dm04.jpg
Eric Kitolano med scoring mot Molde i 2021. Jacob Karlstrøm stod for den målgivende pasningen. Foto: Rune Stoltz Bertinussen / NTB

Kitolano spilte 90 kamper i rødt og hvitt etter overgangen fra Ull/Kisa i 2019 og blomstret virkelig i fjorårets sesong. 13 mål og 4 målgivende er fasit på 29 kamper, noe som gjorde ham til en sentral brikke for Gutan. I tillegg har han 10 landskamper for Norges U18-lag.

25-åringen har spilt flest kamper som indreløper, men han kan bekle roller høyere opp i banen også. Eric er dermed en litt annen spillertype enn lillebror John, som spilte back for Molde for ett par sesonger siden.

Vi ønsker Eric Kitolano hjertelig velkommen til Molde Fotballklubb!