Endelig åpner vi for fullt!

Gledens dag! Alle restriksjoner er nå fjernet og man kan komme på kamp som normalt!

ENDELIG ER DAGEN HER!

Vi kan med glede informere om at Norge åpner og at ALLE restriksjoner i forbindelse med kamper forsvinner! På søndag håper vi så mange som mulig møter opp til festfotball mot Viking på Aker Stadion. Bedre blir det ikke! Du kommer ja?

Trykk her for å skaffe deg billett!

VI ÅPNER FOR FULLT!

ALLE som har sesongkort kan vise det ved inngangen! Vi er fantastisk takknemlige for alle som har støttet oss, og beholdt sitt sesongkort. Nå ønsker vi dere ALLE hjertelig velkommen som normalt på stadion igjen! ENDELIG kan vi fylle tribunen igjen! ENDELIG kan man gå på kamp som normalt igjen!

INGEN avstand, INGEN covid-test, INGEN covid-pass!

DET ER GLEDENS DAG FOR SPILLERNE, PUBLIKUM OG ALLE SOM ER GLADE I MOLDE FOTBALLKLUBB!

Dette har vi ventet lenge på! Vi ønsker dere hjertelig velkommen til å bruke sesongkortet på deres vanlige seter igjen!

Det er en del sesongkortholdere som har hentet ut sin billett på andre seter. Denne trenger du ikke å bruke, så lenge du har sesongkortet ditt tilgjengelig! Det er ikke lenger krav på avstand og dere kan nå bruke sesongkortet som normalt på din vanlige plass!

Dersom du ikke finner sesongkortet ditt, kan du fortsatt bruke fribilletten til kampen. Send oss en mail på [email protected] - Så skal vi fikse sesongkort så fort som mulig!

Det vil også være åpent salg av billetter til Viking-kampen. Vi ønsker å fylle stadion så mye som mulig, og det håper vi dere vil være en del av!

NB! På grunn av endringer tett opp til kampstart, kan det være at noen billetter er plassert på samme sete som et sesongkort. Vi ber om å være fleksible og vise hensyn - Her har sesongkortholder fortrinnsrett.

VI GLEDER OSS MASSE TIL Å SE DERE ALLE PÅ KAMP SØNDAG! DETTE ER EN GLEDENS DAG SOM VI HAR VENTET LENGE PÅ!

Har du spørsmål? Ta kontakt på [email protected]