ELMO fortsetter som bronsepartner i 2022!

ELMO har forlenget samarbeidet med Molde Fotballklubb.

Molde Fotballklubb har hatt et godt samarbeid med ELMO i over 20 år. De er ledende på teknisk installasjon i regionen innen bygg og anlegg – til lands og vanns. Bedriften har gjennom årene vist at den greier å tilpasse seg nye tider, nye produkter og nye krav. Nå fortsetter ELMO som bronsepartner i 2022.

- Helt tilbake til vi utførte elektroinstallasjonen på Stadion i 1998 har ELMO vært en nær og tett samarbeidspartner med Molde Fotball. Vi vil spesielt skryte av tidlig involvering, gode forberedelser, forutsigbarhet - men samtidig mange utfordrende oppdrag. Spesielt den kontinuerlig og gode dialogen med drifts- og markedsledere har forsterket det gode partnerskapet, sier daglig leder i ELMO Joar Indergård.

- Molde Fotballklubb er glad for å ha ELMO på lag som en god samarbeidspartner gjennom mange år, sier markedssjef Jonny Askestad.

Se video her!