Draktsettet fra Odd-kampen selges

Draktene som MFK benytter i bortekampen mot Odd 16. mai kan kjøpes på auksjon.

Molde Fotballklubb samarbeider med MatchWornShirt om å auksjonere ut draktsett som benyttes i kamp. Neste draktsett som legges ut på auksjon er draktene MFK spiller med i bortekampen mot Odd 16. mai. Auksjonen starter ved kampstart, klokken 18:00 og avsluttes 25. mai klokken 16:00.

Auksjonen på draktene blir tilgjengelig her.

Det er draktene til MFKs startellever, samt draktene til alle spillerne som starter på benken som legges ut til auksjon. Draktene selges uvasket etter kampen og signeres av spilleren som hadde den på seg. I tillegg er drakter som er signert av hele troppen tilgjengelig for salg.

Resten av sesongen er det planlagt at draktsettene fra følgende kamper bli lagt ut på auksjon:

• Tromsø – Molde 28. juni
  • En av kvalifiseringskampene i Europa i sommer
  • Kristiansund – Molde 18. august
  • Molde – Brann 23. november

Auksjonene starter ved kick-off for den aktuelle kampen, og er eksklusiv for MatchWornShirt’s nettsted og app.