Foto: Scanpix Fredrik Aursnes sørger for 1-0

Derby lørdag 2. november 2019

Veien til seriegullet 2019

Vi har de siste ukene lagt ut høydepunkter fra kampene i 2019, en fantastisk sesong som ga Molde Fotballklubb og alle klubbens supportere og medspillere vårt fjerde seriemesterskap.
De neste fire helgene vil vi legge ut de siste fire kampene fra 2019-seongen i sin helhet med kommentatorer og intervjuer for å gjenoppleve innspurten og veien til seriegullet.
Vi begynner med derbykampen mot Kristiansund som ble spilt lørdag 2.november 2019, før vi viser bortekampen mot VIF, deretter kommer hjemmekampen mot Strømsgodset vi avgjorde og ble seriemester, før vi kroner det hele med kampen mot Bodø/Glimt hvor pokalen ble delt ut på Aker Stadion!
Følg med når vi legger ut en kamp hver helg fremover, og nyt innspurten mot seriegullet 2019!