De tre stripene er tilbake!

Molde Fotballklubb inngår samarbeid med adidas som ny utstyrsleverandør.

Fra og med januar 2022 vil Molde Fotballklubb igjen bære tre striper på sine drakter og treningsutstyr.

Adidas er en av verdens sterkeste merkevarer, og har tydelige mål og verdier som vi kan identifisere oss med. De står for kvalitet, innovasjon og produktutvikling som vil være med å løfte Molde Fotballklubb videre inn i fremtiden.

- Vi er veldig stolte over at adidas kommer til å være en del av Molde Fotballklubb-familien de neste årene, sier Markedsdirektør i Molde Fotballklubb, Oddvar Talset.

- At vi idag presenterer et samarbeide med Molde er en del av vår ambisjon som viser at vi er den aktøren som satser mest innen norsk fotball. Molde er en klubb som deler vårt verdigrunnlag og vi vet at vi gjennom dette samarbeidet kan påvirke idretten i hele regionen på en positiv måte. Det at klubben i dag har så stort fokus ikke bare på toppen, men også bredde- og ungdomsfotballen er utrolig viktig for oss. Sammen med Molde har vi alle forutsetninger til å kunne skape sportslig fremgang og opplevelser som bare fotballen kan, sier Elin Sundell Nilsson, Sports Marketing Director, adidas Norden.

Avtalen strekker seg i første omgang over 4 år, og begge parter ser frem til et godt samarbeid i årene som kommer.

Personer på bildet

STIAN FALLET FILTVEDT, Manager Team Sales Norway, adidas