Christensen klar for MFK!

Stortalentet Tobias Christensen har signert en 3-årskontrakt med Molde Fotballklubb!

Administrerende direktør i klubben Øystein Neerland bekrefter at stortalentet Tobias Christensen er klar for Molde FK. Christensen slutter seg til sin nye klubb i helgen hvor det har blitt enighet i en 3-årig kontrakt.

Den offensive midtbanespilleren har produsert 5 mål og 6 assist i årets OBOS-sesong for Start. 19-åringen spilte sin siste kamp for klubben i fredagens oppgjør mot Sandefjord, før han reiste til Molde.

– Han er en av de beste vi kunne få i denne kategorien til klubben. Han passer fint inn i den måten vi tenker fotball på, så dette er vi veldig glade for sier hovedtrener Erling Moe.

– Jeg er utrolig glad for å være på plass her i Molde. Det er en meget bra klubb som jeg har følt meg ønsket av og jeg ser frem til å komme i gang sier Tobias.

Molde Fotballklubb ønsker Tobias hjertelig velkommen til klubben!