Casper Øyvann klar for Molde!

Stoppertalentet fra Bodø har skrevet under på en kontrakt ut 2026 med Molde Fotballklubb!

Casper Øyvann (23) er klar for Molde Fotballklubb! Det bekrefter administrerende direktør i klubben, Øystein Neerland.

- Dette er en stor dag! Ikke bare skal vi spille mot Galatasaray, vi har fått på plass Casper. Vi har vært på jakt etter en stopper, og nå fant vi ham i Tromsø. Casper er en bra kar å ha med seg videre, så vi er veldig fornøyde, sier Neerland.

Casper Øyvann (23) klar for nye eventyr i blått og hvitt! Foto: Jonas S. Ingebretsen

Midtstopperen fikk to cupkamper for Bodø/Glimt, der han startet sin seniorkarriere. Videre gikk ferden til PostNord-ligaen, først Junkeren på lån, deretter Tromsdalen på permanent overgang. Over 1 og en halv sesong noterte Øyvann seg for 26 kamper, før han gikk til Tromsø i forkant av 2021-sesongen.

I årets Eliteserie-sesong har Bodøværingen vært en viktig brikke for et imponerende Tromsø-lag som ligger på en foreløpig tredjeplass. Totalt står han med 58 kamper og 1 assist for "Gutan". Midtstopperen har også fem kamper for det norske futsal-landslaget.

Nå er han klar for sitt neste kapittel i Molde Fotballklubb!

- Det kjennes veldig godt Det blir artig å komme til et nytt miljø, fortsette min egen utvikling, og forhåpentligvis ta del i laget sin fremgang. Jeg er veldig glad for å være her, og ser fram til å komme i gang med gjengen, sier Casper Øyvann.

Vi ønsker Casper Øyvann hjertelig velkommen til klubben!