Bli med i Blå-Hvit ligaen - Eliteserien Fantasy

Hvem kan mest om Eliteserien? Sett opp laget ditt og bli med i Blå-Hvit - en liga for spillere, ansatte og supportere som er glade i Molde Fotballklubb!

Seriestarten nærmer seg med stormskritt, så gjør deg klar og begynn finpussen på ditt lag allerede i dag!

I Eliteserien Fantasy får du 100 millioner fiktive kroner til disposisjon for å plukke ut ditt lag, bestående av 15 spillere fra Eliteserien. Valgene som skal tas er mange, og tøffe, så det er bare å være forberedt!

Hvor spiller jeg?

I år kan du spille Fantasy både hos Eliteserien direkte (fantasy.eliteserien.no), eller via TV 2 (fantasy.tv2.no). Du finner også inngang til Fantasy fra Eliteseriens app og fra TV 2s app.

Deadline

Laget må være spikret innen sesongens første deadline, som faller kl. 17.55 søndag 31. mars. Helt frem til dette kan du endre frem og tilbake på laget ditt så mye du vil.

Blå-Hvit

I Eliteserien Fantasy kan du konkurrere mot venner, familie og kollegaer i egne private ligaer. I tillegg kan du bli med i Blå-Hvit - en liga for spillere, ansatte og supportere som er glade i Molde Fotballklubb!

Bli med i Blå-Hvit HER

Kode for å bli med I ligaen: ec44nk

Vinneren av ligaen vinner fire plasser i restauranten til en enkeltkamp neste sesong!

Lykke til!