Bjørnbak og Brynhildsen forlenger!

Både Martin Bjørnbak og Ola Brynhildsen forlenger sine kontrakter med MFK!

Én forsvarsbauta og et offensivt hurtigtog - Nå har både Martin og Ola signert nye kontrakter for Molde Fotballklubb! Duoen har vært en viktig brikke for laget denne sesongen og er blant spillerne med flest minutter på banen.

- Det er en fantastisk førjulsgave, sier trener Erling Moe.

4 mål og 11 målgivende på 28 Eliteseriekamper denne sesongen, samt 3 mål og 3 assist på 4 kamper i kvalifiseringen til UEFA Conference League - Ola Brynhildsen har vist gode takter denne sesongen! Nå er den 22 år gamle angrepsspilleren klar for nye år i Molde-trøya!

- En veldig god dag! Takker for tilliten. Her jeg vil utvikle meg for det neste, store steget, sier Brynhildsen som har kontrakt ut 2024.

Martin Bjørnbak kom fra Bodø/Glimt før 2019-sesongen. Han har spilt 71 eliteseriekamper de tre siste årene, og i år har han luktet scoringer også! Stopperen har signert en kontrakt ut 2025.

– Utrolig deilig, det var godt å få det på plass. Jeg trives veldig godt her, og kunne ikke tenkt meg noe annet. Når de ville forlenge, var det et enkelt valg for meg, sier Bjørnbak.