Björn Bergmann Sigurðarson er klar for Molde FK

Sigurðarson spilte for Molde FK sesongen 2014,2016 og 2017.

Björn Bergmann Sigurðarson (f.26. februar 1991, Akranes Island)

Adm. dir. Ole Erik Stavrum bekrefter at det har kommet til enighet med Lillestrøm.  Björn har signert en toårsavtale med Molde FK.  Vi er veldig glade for å få Bjørn på plass, det er en spiller som vi kjenner til fra før og med suksess i Molde FK. Vi vet at når Björn er i form, så er han en av de beste angrepsspillere i Norge sier Ole Erik Stavrum.

Sigurðarson spilte for Molde FK sesongen 2014,2016 og 2017 og er registrert med totalt 53 kamper 31 mål for Molde FK. I tillegg har han 17 A-landskamper for Island.  Björn har tillegg spilt for Akranes, Wolverhampton, København, Wolverhampton, Rostov, Apoel og Lillestrøm.

-Vi er kjempeglade for at dette ordnet seg og det har blitt etter hvert en langdryg saga før han ble klar for oss. Vi kjenner Björn, vi vet hva han står for og vi vet hva han kan tilføre ute på banen og i garderoben.  Han er en type og spiller som passer inn i Molde FK, sånn som vi tenker sier hovedtrener Erling Moe.

-Det veldig kult å være tilbake til Molde FK og den fantastiske byen med de folka som bor her, spesielt Tornekratt supporterne.  Jeg gleder meg mye til at Eliteserien starter, kampene, samt trene med laget og bli kjent med de nye i klubben sier Sigurðarson.

Molde Fotballklubb ønsker Björn Bergmann Sigurðarson velkommen