Benjamin Tiedemann Hansen klar for Molde!

Den 27 år gamle dansken har signert for Molde Fotballklubb!

Administrerende direktør i klubben Ole Erik Stavrum bekrefter at Benjamin Tiedemann Hansen er klar for Molde FK. 27-åringen slutter seg til sin nye klubb i denne uka hvor det har blitt enighet i en 3-årig kontrakt.

Tiedemann Hansen har vært en forsvarsbauta og kaptein for Haugesund de siste sesongene. Han kom fra Nordsjælland i 2019, og har siden det spilt 94 kamper for måkene. Hans siste kamp for Haugesund var mot Molde i siste serierunde forrige sesong. Nå venter nye utfordringer i Molde Fotballklubb!

- Det er helt fantastisk. Vinteren har vært lang, så nå gleder jeg meg bare til å komme i gang! Molde er en toppklubb med press om å vinne hver eneste kamp. Det blir en spennende sesong, med et spennende system som passer meg bra, sier Benjamin Tiedemann Hansen.

DSC08502.jpg
Benjamin Tiedemann Hansen i Moldes oppkjøringsdrakt! Foto: Jonas Sande Ingebretsen

Molde Fotballklubb ønsker Benjamin hjertelig velkommen til klubben!