Årets spillere

Under gårsdagens årsfest for Molde FK på Aker Stadion, ble flere priser delt ut.

ÅRETS SPILLER 2017 - BJØRN B. SIGURDARSON

Bjørn har alltid en kommentar på lur. Han er en positiv faktor i gruppen og bidrar utenfor og på banen. Han er fair, smart og en internasjonal spiller. Han har spilt i 27 av 30 Eliteseriekamper gjennom sesongen og scorer mange mål – og ikke minst viktige mål for klubben!

Stemmene er avgitt av trenere, støtteapparat og sportslig ledelse.

BESTE SPILLER 17–23 ÅR 2017 - STIAN R. GREGERSEN

Arne Legernes og Sigurd Moe’s pokal går til beste spilleren mellom 17 og 23 år i A-stallen. Det ble en jevn kamp om årets trofé med flere gode kandidater, men Gregersen stakk av med pokalen.

Han har spilt 27 av 30 Eliteseriekamper, duellerer og ofrer seg for laget. Han har hatt god fremgang i takt med økt spilletid.

Stemmene er avgitt av trenere, støtteapparat og sportslig ledelse.

ÅRETS DOMMER 2017 - HENNING SUNDE

Henning startet å dømme for klubben i 1991 og ble autorisert i 1993. Han er fremdeles aktiv som dommer og veileder for andre dommere. Han har vært med i Stadions Venner siden 2011 som kampansvarlig for elektronisk kamprapportering.

ÆRESMEDLEMMER

Vi gratulerer Inge Rekdal og Olaus Brunvoll som ble utnevnt som Æresmedlemmer i Molde FK (egen sak kommer).

TAKKET AV

I tillegg ble Knut Olav Rindarøy, Torstein Jelsa Larsen og Nina H. Karlsnes takket av for sin innsats i Molde FK.

Ruben Gabrielsen og Sander Svendsen har passert 100 obligatoriske kamper for Molde FK og inivteres da til den Blå-Hvite orden.