Årets første på Aker Stadion

Vi møter Kretslaget i årets første treningskamp på Aker Stadion lørdag 27.januar klokken 14.00.

Endelig er det klart for årets første treningskamp på Aker Stadion. Vi tar i mot Kretslaget, et lag bestående av unge og talentfulle spillere fra hele regionen, som er sultne på å vise seg frem mot våre etablerte Eliteseriespillere.

Are Lervik i Nordmøre og Romsdal fotballkrets gleder seg til lørdagens oppgjør.

- Det er alltid stas å komme til Aker Stadion. Vi har tatt ut en tropp bestående av talentfulle spillere fra hele kretsen som er veldig ivrige på å vise seg fra sin beste side. For oss er det viktig å ha så mange klubber som mulig representert i troppen, og jeg er sikker på at dette laget er klar for oppgaven. Å få spille mot Molde FK vil være en viktig og god erfaring for samtlige.

Ole Gunnar Solskjær ser også frem til å få besøk av de lokale talentene.

- Dette er en fin mulighet for både spillere og trenere i kretsen til å se hvordan de ligger an i forhold til de beste. Slike erfaringer som dette kan være svært motiverende og til stor fordel i treningshverdagen. Det er veldig hyggelig og ikke minst viktig for oss å skape engasjement og danne gode relasjoner til de lokale klubbene, og ikke minst hos publikum, sier manageren.

Gratis inngang

Kampen på lørdag sparkes i gang klokken 14.00, og vil være gratis for alle gjennom inngang 9. Der vil det også være kiosksalg. Dørene åpner 13.30.

I tillegg til dette streames kampen (for abonnenter) på rbnett

Trenere for Kretslaget denne kampen er Steinar Veiset og Alexander Conner, fra henholdsvis KFK og VVIL. I boksen nedenfor finner du deres utvalgte spillere til denne kampen.

Kretslaget

• Bernt Gunnar Visnes - Eide og Omegn FK