Andreplass i "Årets Arrangør"

Molde fotballklubb ble nummer to i kåringen av årets arrangør i Eliteserien 2019

– Det at vi nå ble nummer to i kåringen til Årets Arrangør i Eliteserien blant sterke konkurrenter, anser vi som en kredit til vårt arrangementskorps her på Aker Stadion, sier Per Lianes.

Våre arrangementer er basert på god planlegging, gjennomføring og med sikkerhet for vårt publikum, i samarbeid med våre funksjonærer i Stadions Venner, ansatte  og  supporterklubben Tornekrattet.  Seks ganger tidligere har Molde FK vunnet og har aldri vært dårligere enn nummer tre.

NFFs delegater vurderer en rekke kriterier ved arrangementer i Eliteserien, bland annen organisering, sikkerhet og gjennomføring.  Det å bli nummer to i årets kåring er en sterk motivasjon for vår organisasjon og vil være med på å bidra inn til våre arrangementer med forsterket styrke i sesongen 2020.

Her er oversikten fra NFF over de tre beste i årets sesong:

18,01Rosenborg
27,76Molde FK
37,74Vålerenga

Molde Fotballklubb takker frivillige i Stadions Venner, ansatte, publikum og supporterklubben Tornekrattet for innsatsen i 2019.

Foto: TINGH