4 nye år med Møre Drift som gullpartner

Møre Drift har signert 4 nye år som gullpartner for Molde Fotballklubb. Klubben ser frem til et fortsatt godt samarbeid i årene fremover!

Molde Fotballklubb er veldig glad for å få med Møre Drift & Renhold videre som en meget sterk lokal samarbeidspartner som holder til i Kristiansund. De har en avtale med sterk profilering av selskapet, både gjennom arenareklame på skilt, LED, treningstøy. De har også ansvaret for vasking av Aker stadion og Akerhallen!

Møre Drift er synlige på hver hjemmekamp. Foto: NTB scanpix

– Jeg er privilegert som har denne muligheten !
Dette hadde vært vanskelig om vår bedrift ikke hadde lokal forankring. MFK er en herlig blanding av Ildsjeler, frivillige, og ikke minst en gjennom proff kultur. Vi ser fram til ett fortsatt godt samarbeid, sier Kenneth Sundgot som er daglig leder i Møre Drift.

Møre Drift & Renhold AS er en godkjent renholdsbedrift som ble etablert av Sundgot i 2005. Deres hovedforretningside er å dekke behovet for et rent arbeids- og produksjonsmiljø. Besøk Møre Drifts nettside for mer informasjon.

De har en tydelig MFK-profil på sine biler som kjører rundt i hele regionen. Her løfter de frem viktigheten av Prosjekt Tilhørighet, og hva det betyr for hele regionen i form av verdien av å kjøpe sesongkort på Aker Stadion.

Møre Drift profilerer Prosjekt Tilhørighet på sine firmabiler.

Møre Drift og Renhold har vært en trofast og stabil samarbeidspartner for Molde Fotballklubb over lengre tid, og klubben ser frem til å fortsette det gode samarbeidet videre.

Tidligere i høst produserte Møre Drift en reklamefilm som blant annet tar sted på Aker stadion. Sjekk den ut her!