10 år med Brunvoll på drakta!

Brunvoll forlenger sitt samarbeid med Molde FK, og fortsetter som gullpartner for klubben ut 2023. I 2022 har Brunvoll-logoen prydet MFK-drakta i 10 år!

Brunvoll har vært gullpartner for Molde Fotballklubb siden 2012. Begge parter er svært fornøyde med samarbeidet og gleder seg til fortsettelsen. Neste år har Brunvoll-logoen vært på MFK-drakta i hele ti år. Den nye avtalen løper ut året 2023.

I årenes løp har logoen til Brunvoll vært sentral i både cupgull, seriemesterskap og en rekke deltakelser i Europa League. Brunvoll er stolt over å ha vært en del av denne sportslige suksessen. Samtidig har det vært viktig å være med på både opp- og nedturene.

- For Brunvoll-konsernet og våre lokale eiere er det svært viktig å vise at vi tar samfunnsansvar og jobber med bærekraft gjennom konkrete handlinger. Som et ledd i dette arbeidet, og vårt ønske om å være en viktig støttespiller i lokalsamfunnet, har Brunvoll-familien valgt å forlenge avtalen med Molde Fotballklubb med to nye år. Vi i Brunvoll er mektig imponert over hvordan MFK har bygd en kultur og en organisasjon som år etter år lykkes med å ha et topplag i norsk fotball. Vi ser frem til å fortsette å spille hverandre gode, og til å videreføre vårt gode samarbeid i årene som kommer, sier konsernsjef i Brunvoll, Kåre Øyvind Vassdal.

Sterkt engasjement

– Molde Fotballklubb er stolt over vårt lange og gode samarbeid med Brunvoll. Det er en sterk bidragsyter for vårt lokalsamfunn, samtidig som de satser internasjonalt. Vi er svært imponerte over Brunvolls sterke engasjement lokalt, og de er en hjørnesteinsbedrift i vår region. I år fylte Molde Fotballklubb 110 år, neste år gjør Brunvoll det samme! Da har Brunvoll-logoen vært på MFK-drakta i ti år. Molde FK er veldig glad for å ha en så sterk lokal samarbeidspartner som Brunvoll med videre som gullpartner. Vi ser frem til videre godt samarbeid med store ambisjoner for å lykkes sammen, sier markedsdirektør i MFK, Oddvar Talset.