– I år skal jeg blø for den blå drakta

Søndag møter Martin Bjørnbak sine gamle lagkamerater på Aspmyra. Men han er klar for å fortsette det harde arbeidet i blått.

Midtstopperen som kom til Molde før sesongen er godt fornøyd med å ha spilt alle de tre første kampene.

– Det har vært gøy å spille eliteseriefotball igjen, og veldig gøy å vinne og være en del av et godt lag. Vi var litt på hæla mot Sarpsborg i den første kampen, men fikk med oss et viktig poeng. Etter det så har det vært fryd og gammen, sier Bjørnbak.

Midtstopperen er fornøyd med hvordan laget fungerer defensivt og at det bare har vært sluppet inn to mål på de tre første kampene, er han greit fornøyd med. Møtet mot gamleklubben på søndag blir en ny opplevelse.

– Det blir tøft, jeg spilte jo for «Glimt» i fjor, det er et kontringssterkt lag på opptur, de har hatt evnen til å bikke kampene i sin favør nå, det hadde de ikke i fjor, sier Bjørnbak.

Han er klar for å gå ut på Aspmyra stadion med en annen farge på drakta i år.

– Det blir litt spesielt. I fjor blødde jeg for den gule drakta, i år blir det å blø for den blå. Men det blir gøy, vi går for seier!